Random Questions: london do's and dont's


Show original post
b.bravo
b.bravo avatar

1079 posts since 13/8/08

14 Mar 2013 02:04
Foxtrot wrote: the wellcome collection; death a self portrait

its finished. but that place is nice anyways to chill and im sure whatevers exhibitions on is worth a visit.
bob1503
bob1503 avatar

238 posts since 18/6/06

14 Mar 2013 06:08
lew909 wrote: was looking for a decent cocktail place on monday - soho / covent garden way

http://archerstreet.co.uk/our-bars/piste-bar/
burny
burny avatar

5927 posts since 25/5/06

14 Mar 2013 09:15
Any decent cafes bars in kensington? Not really hung out there much and have a meeting next week.

Cheers
Foxtrot
Foxtrot avatar

2476 posts since 8/4/09

14 Mar 2013 12:32
Also great frog
Mr Black
Mr Black avatar

69 posts since 26/7/11

14 Mar 2013 12:47
Covent Garden Cocktail club. You get a few twats in there but the atmosphere is generally pretty good.

http://www.coventgardencocktailclub.co.uk/?section=gallery

lew909 wrote: was looking for a decent cocktail place on monday - soho / covent garden way
brodie
brodie avatar

6738 posts since 15/10/05

18 Mar 2013 21:47
somehwere decent to grab a quick dinner around St Pancras on Thursday?
pops
pops avatar

4171 posts since 2/9/09

18 Mar 2013 21:50
Gilbert Scott
brodie
brodie avatar

6738 posts since 15/10/05

18 Mar 2013 21:52
that looks nice, was thinking something a bit less formal/fining dining though
rural
rural avatar

17722 posts since 26/9/06

18 Mar 2013 21:59
Could do the bar menu brodie? Quite reasonable prices imo
pops
pops avatar

4171 posts since 2/9/09

18 Mar 2013 22:09
Have only eaten in main restaurant , not too formal IMO . Food decent enough
Best
Best avatar

9877 posts since 21/10/05

18 Mar 2013 22:14
Try The Fellow just around the corner by Kings Cross - 5 min walk from St Pancreas

http://thefellow.co.uk/
DesignGuy
DesignGuy avatar

398 posts since 1/4/08

18 Mar 2013 22:40
Havn't tried it yet the Caravan @ St.Martins KingsX looks good not too expensive. Expect to queue tho.

http://www.caravankingscross.co.uk/
brodie
brodie avatar

6738 posts since 15/10/05

18 Mar 2013 22:48
DesignGuy wrote: Havn't tried it yet the Caravan @ St.Martins KingsX looks good not too expensive. Expect to queue tho.

http://www.caravankingscross.co.uk/

This looks like the kind of thing im after, thanks.

Cheers for the suggestions all Cool
joeyjojo
joeyjojo avatar

4344 posts since 24/8/06

18 Mar 2013 22:59
you in London this weekend playa ?
DY
DY avatar

9618 posts since 9/6/11

18 Mar 2013 23:50
the_boy_lanz wrote: Have only eaten in main restaurant , not too formal IMO . Food decent enough

kids menu?
brodie
brodie avatar

6738 posts since 15/10/05

19 Mar 2013 00:32
yeah I am, down for some comedy thing on Thursday then staying for the weekend. Hit me up if you're free
Serbia
Serbia avatar

4932 posts since 22/3/06

2 Apr 2013 20:00
dunno what thread to stick this in, birds bday on sunday. i live in central, need to do something different as having been here for a while done much of what london has. any suggestions? wanted to stay @ that 40 winks place but not surprisingly booked up

cheers
snaye
snaye avatar

10800 posts since 24/10/02

2 Apr 2013 20:18
doomedyouth wrote:
the_boy_lanz wrote: Have only eaten in main restaurant , not too formal IMO . Food decent enough

kids menu?

Laughing out loud
papermouse
papermouse avatar

118 posts since 6/4/11

2 Apr 2013 20:21
Serbia wrote: dunno what thread to stick this in, birds bday on sunday. i live in central, need to do something different as having been here for a while done much of what london has. any suggestions? wanted to stay @ that 40 winks place but not surprisingly booked up

cheers

Thought this was a fashion forum.
pops
pops avatar

4171 posts since 2/9/09

2 Apr 2013 20:49
Serbia wrote: dunno what thread to stick this in, birds bday on sunday. i live in central, need to do something different as having been here for a while done much of what london has. any suggestions? wanted to stay @ that 40 winks place but not surprisingly booked up

cheers

Have stayed at The Zetter Townhouse which is similarly quirky. http://www.thezettertownhouse.com/