General Discussion: The Premiership discussion thread


Show original post
rural
rural avatar

17502 posts since 26/9/06

1 Sep 2018 15:48
West Ham are shocking
carl lewis
carl lewis avatar

23583 posts since 14/10/04

1 Sep 2018 20:46
Fulham fans lol
LFC
LFC avatar

3561 posts since 14/6/11

2 Sep 2018 16:50
Spuds Laughing out loud
caol87
caol87 avatar

1961 posts since 28/6/14

2 Sep 2018 17:09
carl lewis wrote: Fulham fans lol

What about them?
Burt
Burt avatar

5380 posts since 3/1/10

2 Sep 2018 17:09
This could potentially turn into the shittest thread ever if all you glamour pussy's are gonna do is post the name of a team that loses followed by an emoticon.

(Yeah, Yeah - QPR Laughing out loud)
seenmy
seenmy avatar

6524 posts since 17/6/06

2 Sep 2018 17:41
https://www.manchestereveningnews.co.uk/news/greater-manchester-news/paul-scholes-comes-out-retirement-15101350
carl lewis
carl lewis avatar

23583 posts since 14/10/04

3 Sep 2018 09:45
caol87 wrote:
carl lewis wrote: Fulham fans lol

What about them?

Singing and dancing in the Away end at Brighton at 2-0 Up, faces at 2-2 priceless.
smith
smith avatar

10725 posts since 5/5/04

3 Sep 2018 11:34
You just described every single fan base that goes 2 nil up away from home and not come home with all 3 points there Carl Sticking out tongue
rural
rural avatar

17502 posts since 26/9/06

17 Sep 2018 20:45
Corrr spicy finish in this game
carl lewis
carl lewis avatar

23583 posts since 14/10/04

17 Sep 2018 21:04
Good old Sparky, surely this is his last pl gig.
smith
smith avatar

10725 posts since 5/5/04

17 Sep 2018 23:12
Still can't believe Pardew got rid of our best striker since AJ!

Glenn Murray
Glenn Murray
Glenn Murray
Glenn Murray
Scoring goals for Palace Brighton
Glenn Murray
Glenn Murray

Cry
Razorlight123
Razorlight123 avatar

4351 posts since 13/1/10

26 Sep 2018 12:06
Interesting

swiftus
swiftus avatar

715 posts since 1/7/09

26 Sep 2018 13:18
Need to get a lip reader on that
smith
smith avatar

10725 posts since 5/5/04

26 Sep 2018 13:39
I'm no lip reader but I reckon it went something like:

Mourinho "it's all very well with the handshakes but doesn't stop you and your agent being sneaky snakes behind the scenes"
Pogba"what the fuck you talking about ?"
Mourinho "you know what I mean. I don't have time for players who aren't committed to this club."
Pogba "I'm a player for Manchester united right now. And committed till January so don't question anything"
Mourinho "and you wonder why I sometimes phase you out of the team."
Pogba "that's your issue with me. But keep doing it. We'll see where I end up becuase of it."
figurine
figurine avatar

5605 posts since 14/5/07

26 Sep 2018 14:07
Burt wrote: This could potentially turn into the shittest thread ever if all you glamour pussy's are gonna do is post the name of a team that loses followed by an emoticon.
smith wrote:
snaye wrote: United Laughing out loud
smith
smith avatar

10725 posts since 5/5/04

26 Sep 2018 15:03
Who do you support figurine? Genuinely forgot. Don't see you on this thread anymore.
figurine
figurine avatar

5605 posts since 14/5/07

26 Sep 2018 16:01
Dunno if I've ever posted in here tbh, was a Liverpool fan as a kid, but have barely followed football since puberty until the WC this year.
smith
smith avatar

10725 posts since 5/5/04

26 Sep 2018 17:20
Ubercool

Glad to hear you're not a manure wanker Sticking out tongue
carl lewis
carl lewis avatar

23583 posts since 14/10/04

26 Sep 2018 17:36
Am sure few here feel sorry for Utd
rural
rural avatar

17502 posts since 26/9/06

26 Sep 2018 20:31
Hazard’s goal tonight good grief Cool