Archive: What are you wearing today, pics only and LIST what you are wearing!


Show original post
MAC_ATTACK
MAC_ATTACK avatar

481 posts since 24/9/09

25 Jul 2011 15:47
Ubercool bape varsity looks a good fit what season is it?
FrIEND
FrIEND avatar

13672 posts since 27/11/03

25 Jul 2011 16:12
Cool seems weird not being able to see your ankles!
Soultimate
Soultimate avatar

3356 posts since 8/9/08

25 Jul 2011 16:58
cheers. lol, they're not slim/tapered enough to roll.
I'm not sure mac, I'm going to replace it this winter so will probably sell on.
MLI
MLI avatar

5173 posts since 6/10/09

26 Jul 2011 11:26
you ruin that bape stadium soulimate. doesn't go with your other stuff.
sj99
sj99 avatar

2151 posts since 26/11/10

26 Jul 2011 13:19
such a nice jacket though
doug.
doug. avatar

1698 posts since 12/6/10

27 Jul 2011 17:40
sup
lvc
wtaps
Noble Locks
Noble Locks avatar

66963 posts since 10/7/03

27 Jul 2011 17:46
big in the game names, not a big in the game fit though imho.
Murakami
Murakami avatar

13344 posts since 9/5/05

27 Jul 2011 17:47
Jeans and shirt looks good , not too sure about the shoeage tho
doug.
doug. avatar

1698 posts since 12/6/10

27 Jul 2011 17:51
whats wrong with my fit in your opinion noble? the only thing i can see to hate on myself is the rolls really…
pherkan
pherkan avatar

1679 posts since 3/5/11

27 Jul 2011 17:55
One time is enough. (:

Dope fit Soultimate.
Malik
Malik avatar

820 posts since 27/5/10

27 Jul 2011 18:16
Soultimate on point as usual Cool
quest
quest avatar

3788 posts since 11/7/11

27 Jul 2011 18:30
doug, nice stuff but shirt looks too long
Noble Locks
Noble Locks avatar

66963 posts since 10/7/03

27 Jul 2011 18:35
doug. wrote: whats wrong with my fit in your opinion noble? the only thing i can see to hate on myself is the rolls really…
yeah think thats it for me as well. well that and the shirt length, which wouldnt be too bad if you wasnt rolling if you know what i mean.
not horrible though, not coating it off mate.
Prospekt
Prospekt avatar

1044 posts since 7/9/10

27 Jul 2011 19:10
Nothing special but thought I'd contribute. Today:


Uniqlo Oxford
Norse Projects Aros Chinos
Hideout x Converse
CrunK
CrunK avatar

1083 posts since 15/12/10

27 Jul 2011 19:28
Last night:


Kitsune
Edwin
Car Shoe
primetime
primetime avatar

202 posts since 3/11/10

27 Jul 2011 21:05
real nice Prospekt! what size uniqlo do you take? guessing thats the Blue colourway?
zoom
zoom avatar

6849 posts since 22/7/05

27 Jul 2011 21:13
Prospekt, your last few have been fucking solid, seriously digging your June/July fits along with Philkz's……..
Dasein
Dasein avatar

1428 posts since 1/11/09

27 Jul 2011 21:18
I prefer Crunk's, to be honest. Prospekt's choice of shirt and trousers makes the outfit look like a school uniform, minus black shoes.
Prospekt
Prospekt avatar

1044 posts since 7/9/10

27 Jul 2011 21:50
Primetime - Yeh it's the standard blue colourway. Size Medium, and I'm 6ft / 12stone. Fits bang on tbh mate.

Dasein - Ha. Fair comment man, guess a different colour on either top or bottom would look better. Wore this the other day which is a tad different.


Cheers Zoom.
J7
J7 avatar

27 posts since 29/6/10

27 Jul 2011 22:08
Some great posts recently on here like.

Just thought I would get involved with my second WAYWT.

Semi Casual for a shopping trip.


CDG Heart Tee.
Denham.
Vans Choco/Gum.


Uploaded with ImageShack.us


Better Shot of the Vans and Rollups.


Uploaded with ImageShack.us