Menswear: Yay/Nay?


Show original post
Hi-Definition
Hi-Definition avatar

1703 posts since 6/12/08

12 Feb 2013 18:50
Yay, really nice.
doug.
doug. avatar

1695 posts since 12/6/10

12 Feb 2013 18:50
no a$ap
eazypz
eazypz avatar

3371 posts since 16/4/10

12 Feb 2013 19:11
Saw that instore and it is really nice. Thought about buying it too.
Gizmo
Gizmo avatar

4360 posts since 20/10/09

12 Feb 2013 19:29
Cheers will have to check it out in store I guess, can't really judge shit from Cos photos.

Was it fairly thick or is quite flimsy?
Ceerial
Ceerial avatar

34 posts since 23/8/12

12 Feb 2013 20:01

The sweater?
Dee
Dee avatar

12027 posts since 22/11/07

12 Feb 2013 20:23
i have an OL hat in that colour…I'm going to sell it now.

knit looks dreadful. buy a tee it will be boiling in a so many weeks

menace
menace avatar

1107 posts since 3/5/12

12 Feb 2013 20:50
http://www.mrporter.com/product/175299
stelfox
stelfox avatar

8488 posts since 11/3/09

12 Feb 2013 20:53
Gizmo wrote: Cheers will have to check it out in store I guess, can't really judge shit from Cos photos.

Was it fairly thick or is quite flimsy?

Thin. And I didn't like it
beyondthepines
beyondthepines avatar

1139 posts since 8/6/12

12 Feb 2013 20:56
nay for the knit. check out howlin's kolari knit, much nicer Smiling

nay for the coat. the collar is so off, otherwise a nice coat.
menace
menace avatar

1107 posts since 3/5/12

12 Feb 2013 20:58
Yeah the collar is what is making me not really want it, the actual coat is really nice
MB
MB avatar

4353 posts since 27/9/05

12 Feb 2013 22:40
varnoir7
varnoir7 avatar

864 posts since 16/10/11

12 Feb 2013 23:11
^ the 998s in the same (or atleast similar) colour are a lot nicer
Copper
Copper avatar

2974 posts since 29/11/11

12 Feb 2013 23:47
^link?
doug.
doug. avatar

1695 posts since 12/6/10

12 Feb 2013 23:57
quite a few on ebay
swede
swede avatar

9865 posts since 21/3/09

12 Feb 2013 23:57
menace wrote: Yeah the collar is what is making me not really want it, the actual coat is really nice

pm gawk
generic_guy
generic_guy avatar

9978 posts since 16/9/02

13 Feb 2013 00:06
Like that NBHD leather, needs black boots and non-popped collar for me.
Those Aldens are OK, but unless their much cheaper I would always be thinking how much better they would look in black or brown.

Absolutely love the Beams plus M65 posted, but much prefer this green:
Would like to see it in the flesh and try it on but can't afford it anyway.
figurine
figurine avatar

6017 posts since 14/5/07

14 Feb 2013 10:01
Beams M65 is the only good thing on this page.

Y/N? on this Gitman
stelfox
stelfox avatar

8488 posts since 11/3/09

14 Feb 2013 10:05
Yay. looks like folk
Tessier
Tessier avatar

151 posts since 13/9/11

14 Feb 2013 12:31
Nay on the beams m65, get a Ten-C one imo.
Gizmo
Gizmo avatar

4360 posts since 20/10/09

14 Feb 2013 12:34
He says he prob can't afford it anyway and you suggest him to buy a ten-c version? Great advice.